جک و اس ام اس

جدیدترین و به روزترین جکها

جک و اس ام اس

جدیدترین و به روزترین جکها

سری جدید جوکها و اس ام اس ها

 سری جدیدترین جوک ها و اس ا م اس ها   

 

ترکه میره سلمونی وقتی کار یارو تموم میشه میگه کونت درد نکنه آرایشگره میگه چرا کونم ؟ میگه آخه ریدی به موهام  

 

ترکه میره خارج بهش میگن اسمت چیه ؟ میگه :

Sun god between two waters gold shit dear wife

میگن به فارسی یعنی چی ؟ میگه :

شمس الله میاندوآبی زرگنده زنجانی  

 

 

ترکه میره تو خاک عراقی ها لخت میشه و رو زمین دراز میکشه ازش میپرسن چیکار میکنی ؟ میگه دارم به خاک دشمن تجاوز میکنم  

 

 

به ترکه میگن خودارضایی رو تعریف کن ؟ میگه تلفیقی از صنایع دستی و هنرهای تجسمی  

 

 

یه روز میمیری بعد خاکت میکنن بعد علف میشی و یه گاو تو رو میخوره بعد تو رو میرینه بعد گه میشی بعد من نگات کنم میبینم اصلا عوض نشدی  ( تقدیم به گه ترین دوست دنیا ) 

 

 

تا حالا شده اتفاقی ک*و*ن بدی ؟ ... نه .. ؟ ایول من از آدم ای با برنامه خیلی خوشم میاد 

 

 

دو تا سوسکه بهم میرسن یکیشون به اون یکی میگه : خونه شما هم دانشجو داره ؟   

 

لره میره آموزش رانندگی یارو میفهمه لره میخواسته سر به سرش بذاره میگه ببین این چراغ راهنماییه سبز یعنی تهرانیا برن زرد یعنی شهرستانیا برن قرمزم یعنی لرا برن میگذره و لره داشته تو خیابون میرفته میرسه به چراغ قرمز و طبیعتا رد میکنه افسر سوت میزنه که نگهش داره لره سرشو میاره بیرون میگه " لرم .. لرم " افسره میگه ...خب برو برو  

 

 

آخونده زخم معده میگیره دکتره میگه : گوشت نمیخوری ، سبزی و ترشی هم نمیخوری بالای منبرم نمیری ..آخونده میگه واسه چی منبر نرم ؟ دکتره میگه اون بالا گه زیادی میخوری واسه معده ات بده  

 

میدونی چه وقت سرعت صوت از سرعت نور بیشتر میشه ؟ وقتی تخمت لای در گیر کنه 

 

 

زنه میره کیف بخره یارو میگه قیمت کیف 100 هزار تومنه  زنه میگه چرا انقدر گرون یارو میگه جنسش پوست ک*ی .. دست بزنی چمدون میشه  

 

آخرت میشه قزوینیه رو میندازن پیشه اژدهای دو سر بعد یه هفته اژدهاهه میاد پیشه خدا میگه این دهن منو سرویس کرده هی میگه تو که دو تا سر داری اون یکی کونت کجاست 

 

 

زنه به شوهرش میگه از ایتالیا برات چی بیارم شوهرش با تمسخر میگه : یه دختر موبور ایتالیایی ! .. بعد که زنه برمیگرده شوهرش میگه خب سوغاتیه من کو ؟ زنه میگه آوردمش فقط باید 9 ماه صبر کنی تا دنیا بیاد  

 

 

ترکه میره میره مجلس عزا میخواسته دلداری بده میگه مرگ حقه رضا خان با اون عظمتش مرد ... هیتلر با اون همه قدرت مرد ... بابای تو که گوز اونا هم  حساب نمیشد  

 

ترکه میره جهنم دمپایشو پرت میکنه تو بهشت میگه خدا برم بیارمش  

 

هر وقت دلت تنگ شد با کو*نت عوضش کن تا یه ک*و*ن تنگ و یه دل گشاد داشته باشی  

 

 

به ترکه میگن چه سازی میزنی میگه چنگ ... میگن آفرین تو چه دستگاهی میگه : تو دستگاه تناسلی  

 

 

اینم یه داستان آموزنده :  

 

گنجشکه داشته تو هوای سرد پرواز میکرده از سرما یخ  میزنه میافته رو زمین یه گاوه داشته از اون جا رد میشده یه تاپاله گرم میندازه روش گنجشکه گرم میشه شروع میکنه به جیک جیک کردن یه گربه صداشو میشنوه میاد تمیزش میکنه و بعدم میخورتش نتایج اخلاقی داستان  :

 

1-     هرکی روت میرینه دشمنت نیست

2-     هرکی از تو گه درت میاره رفیقت نیست

3-     هروقت تا خرخره تو گه فرو رفتی حداقل خفه شو جیک جیک نکن  

 

 

 

یه شعر داشتم تو آرشیوم که هنوزم با اینکه قدیمیه آسه شعر طنز و 

 

 زیبای " انقدر طوفانیم من باد را هم ... "  که البته + ۱۸ هستش 

 

 دیگگگگگگگگه  تو ادامه مطالب میتوونید این شعر خیلی باحالو پیدا  کنید    

 

 

نظرهم یادتون نره که اگر ندید (بله منظورم ندید بود) شاکی میشم

جدیدترین اس  ام اس ها و جوکها ، اس ام اس جدید ، جدیدترین مطالب طنز ، جدیدترین جوکهای روز ، مطالب خنده دار ، جدیدترین عکس ها و اس ام اس ها و جوکها  وبلاگ تفریحی جوک و اس ام اس ، عکس های سریال جومونگ تازه ترین اس ام اس ها ، جک جک جک جوک جوک جوک جوک اس ام اس ، اس ام اس ، اس ام اس ، جدیدترین اس  ام اس ها و جوکها ، اس ام اس جدید ، جدیدترین مطالب طنز ، جدیدترین جوکهای روز ، مطالب خنده دار ، جدیدترین عکس ها و اس ام اس ها و جوکها  وبلاگ تفریحی جوک و اس ام اس ، عکس های سریال جومونگ تازه ترین اس ام اس ها ، جک جک جک جوک جوک جوک جوک اس ام اس ، اس ام اس ، اس ام اس ،جدیدترین اس  ام اس ها و جوکها ، اس ام اس جدید ، جدیدترین مطالب طنز ، جدیدترین جوکهای روز ، مطالب خنده دار ، جدیدترین عکس ها و اس ام اس ها و جوکها  وبلاگ تفریحی جوک و اس ام اس ، عکس های سریال جومونگ تازه ترین اس ام اس ها ، جک جک جک جوک جوک جوک جوک اس ام اس ، اس ام اس ، اس ام اس جدیدترین اس  ام اس ها و جوکها ، اس ام اس جدید ، جدیدترین مطالب طنز ، جدیدترین جوکهای روز ، مطالب خنده دار ، جدیدترین عکس ها و اس ام اس ها و جوکها  وبلاگ تفریحی جوک و اس ام اس ، عکس های سریال جومونگ تازه ترین اس ام اس ها ، جک جک جک جوک جوک جوک جوک اس ام اس ، اس ام اس ، اس ام اس ،

 

آنقدر طوفانیم من باد را هم میکنم    

گر کسی آید به یادم یاد را هم میکنم   

 

دوش شیرین را به خواب ناز شیرین کرده ام    

بخت اگر یاری کند فرهاد را هم میکنم   

 

خوش دل از آنم که نر شد نو عروس بخت من   

 

ساقدوش را کرده  ام داماد را هم میکنم   

 

در کلاس عشق اگر استاد هم گوید نکن   

 

من ولی بی اعتنا استاد را هم میکنم   

 

باب اصغر قاتلان گر 8 تا 10 ساله بود   

 

من ولی از 8 تا 80 را هم میکنم   

 

بیخود از عمق گلو فریاد را بیرون مده   

 

آنقدر مستم که من فریاد را هم میکنم   

 

چند میگویی که من سیگاریم من را نکن   

 

تو که سهلی آدم معتاد را هم میکنم   

 

کردنی بسیار و وقت تنگ است زین سبب  

 

آنکه نامش از قلم افتاده را هم میکنم  

 

                                            بخند وگرنه تو رو هم میکنم

نظرات 15 + ارسال نظر
میلیونر سه‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 08:59 ق.ظ

با عرض درود فراوان به شما دوست عزیز
امروزه درجهان یکی از بهترین و ساده ترین و پر درآمد ترین کارها، کسب و کار اینترنتی است که روش های متفاوتی دارد
ما میخواهیم خلاصه داستان کارمندی که از این راه میلیاردر شد را برایتان بازگو کنم
در امریکا کارمندی روزانه وقت کمی را صرف آپدیت کردن وبسایت خود میکرد و تبلیغات گوگل را در سایت خود قرار داده بود و درآمد کمی از این طریق به دست می آورد روزی با خود فکر کرد که اگر وقت بیشتری را صرف وبسایتش کند میتواند پول خیلی بیشتری به دست بیاورد او از کارش در اداره استعفا داد و روزانه 6 الی 7 ساعت کار میکرد و بقیه وقتش را به خوش گذرانی می پرداخت و پول کلانی را از این راه به دست آورده بود
........................................
حتما با خود میگویید او درخارج کشور بوده و در ایران چنین چیزی امکان ندارد!!! اما نه اینطور نیست ما به شما دو سیستمی را معرفی خواهیم کرد که ایرانی های داخل کشور از آن درآمد کلانی به دست آورده اند و پرداخت پول توسط این شرکت ها تضمین شده است درضمن این شرکت ها 100% قانونی هستند و دارای مجوز از جمهوری اسلامی ایران میباشند
1-سیستم کلیکی: گروه اوکسین ادز یکی از معتبرترین این شرکت ها می باشد که نحوه کار در این سیستم به این گونه است که شما پس از عضویت باید بنرهای این سایت را در وبلاگتان قرار دهید و به ازای هر کلیکی که روی بنرها می شود مبلغی که از طرف سایت تعیین شده دریافت خواهید نمود
توجه نمایید که شرکت رفاه گستر جنوببه شماره ثبت 24516 پرداخت کلیه وجوه را ضمانت می نماید.
لینک عضویت سریع:
http://www.oxinads.com/?i=22810
http://www.oxinads.com/?i=22810
2-سیستم فروش محصول و دریافت پورسانت: ایران مارکت سنتر بزرگترین گروهی است که در این زمینه فعالیت دارد نحوه کار در این سیستم بدین گونه است که شما پس از عضویت برای فروش محصولات یک کد دریافت میکنید که میتوانید از هر روشی که دوست دارید محصولات را بفروشید و به صورت درصدی پورسانت خود را دریافت نمایید
لینک عضویت سریع:
http://www.iranmc.org/AdsAffiliate.php?AdsID=18545
http://www.iranmc.org/AdsAffiliate.php?AdsID=18545

اسپورتچی یعنی همه چی سه‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:21 ق.ظ

مطالب زیر فقط و فقط دراسپورتچی بخوانید و لذت ببرید
مدل مو (5)• مد ایرانی (2)• آموزش زیبایی (14)• نحوه لباس پوشیدن (4)• مد لباس اسپورت (5)• مد کفش های ورزشی (1)• دانلود بازی های ورزشی (21)• کسب درآمد از وبسایت (1)• تبادل لینک (1)• طنز و جوک (146)• دانش ورزش (66)• تاریخچه ورزشها (30)• معرفی ورزش ها (31)• کلیپ های ورزشی (19)• نحوه خرید محصولات (1)• آموزش ورزش ها (22)• اخبار مهم ورزشی (19)• قوانین ورزش ها (2)• فواید و خواص ورزش ها (3)• مصاحبه با ورزشکاران (2)• بیوگرافی ورزشکاران (14)• فروشگاه (33)• خدمات وبلاگ (1)• آموزش (1)• ایران شناسی (73)• پزشکی (104)

مینا سه‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 07:16 ب.ظ http://royaaye-sabz.blogsky.com/

سلام جوکر جون! دمت گرم کلی خندیدم. ممنون از اینکه بهم سر زدی و شعرمو خوندی! شما که خودت یه گوله نمکی نیازی نداری کسی واست شعر بگه! همیشه شاد باشی!

سانیا چهارشنبه 10 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:17 ق.ظ http://mitso.blogsky.com

سلام خوبه اینجوری از خط سیاست بیا بیرون جوکهات خیلی باحال بودن به منم سری بزن رفیق

محدثه پنج‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 09:38 ق.ظ http://rayeheyedoost.blogsky.com

سلام !!
خوبی ؟
خیلی با حال بودن جک هات !!!
البته بگم ! همچین می گی شعرم ۱۸+ می باشد انگار این جک هات برای زیر ۵ سال بود !!! ؛)
من شعرت رو دیگه نخوندم .
موفق باشی !! ؛)

سلام محدثه عزیزم مرسی که اومدی

بالاخره +۱۸ داریم تا + ۱۸ عزیزم

مینا سه‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 09:43 ب.ظ http://rozegare-eshgh.blogsky.com

...........|""""""""""""""" " """"""""|\|_سلام دوست گلم
...........|..........**آپم** ........|||"|""\___
...........|________________ _ |||_|___|)این ماشینو
...........!(@)'(@)""""**!(@ )(@)***!(@)'' فرستادم که زودتر بیای!

ویسنا چهارشنبه 24 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 01:47 ق.ظ http://indra.blogsky.com

سلام مرسی که سر زدی حق با تو حال و هوام کلی شاد شد.این ادرس بلاگمه اگه می خوای لینک کن منم لینکت کردم.

مینا یکشنبه 28 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 02:50 ق.ظ http://rozegare-eshgh.blogsky.com

سلام من آپم. کجایی شما؟ جوک تازه نداری؟..................

میثم شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:59 ب.ظ http://www.ez-money.blogfa.com

سلام وبلاگت واقعا عالیه به منم سربزن
منتظر نظرت هستم
تی شرت خلیج همیشه فارس
تی شرت استین بلند پسرانه با طرح تخت جمشید
تی شرت استین بلند پسرانه با طرح شعری از خیام
تی شرت استین بلند پسرانه با طرح نستعلیق
تی شرت استین کوتاه پسرانه با طرح جومونگ
و طرح هایی بسیار زیبا و جذاب از هنر خط ایران

و 16 دی وی دی کشتی کج ازمسابقات هفتگی سال 2008 صورت کامل SmackDown و مسابقات هفتگی RAW وppv برگذار شده سال 2008

اگر دوست داری تبادل لینک کنیم منو با نام تی شرت خلیج فارس لینک کن بد در قسمت نظرات بگو تا منم لینکت رو تو وبلاگم بذارم

جواد دوشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:59 ق.ظ http://eshgh4u.blogsky.com/

دوست عزیزسلام:
وبلاگ زیبایی داری،میخواستم بگم اگه باتبادل لینک موافقی من روباعنوان"آموزش مسائل جنسی" لینک کنی(نگران نباش!هیچ مطلب غیراخلاقی نداره) وبهم خبربدی،حتمامنتظرت هستم.
باتشکر

lazycrazy یکشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:38 ب.ظ http://lazycrazyband.persianblog.ir

سیستمی را بتازگی آماده کردم. با این سیستم هک کردن آی دی یاهو از هر کاری آسان تر شده است.

مطلب جدیدمو ببین

علی جمعه 23 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:18 ب.ظ

سلام جک بی تربیتی نزار ممنون میشم
شخصیتت بالاتر از ایناست

سلام دوست عزیز خندیدن ربطی به شخصیت نداره من برای خنده شماست که مینویسم و گرنه خودم این جکها رو بلدم دلیلی نداره واسه بقیه تعریف کنم پس وقتی میای اینجا تمام قید و بندها رو بی خیال بخند و برو

جومونگ شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:30 ق.ظ

یه روز یه قزوینی یخ تو دستش میگیره میگه این که

امیر دوشنبه 28 دی‌ماه سال 1388 ساعت 04:57 ب.ظ

زیر من خوابیده ای فریاد می زنی کمک
کون لقت امداد را هم می کنم

حمید یکشنبه 11 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 07:32 ب.ظ http://hamidm65.blogfa.com

خسرو گر طعنه زند گاهی به شیرین کردنم
خسرو دون فطرت پر باد را هم می کنم
وقت بازی گر نیاید تاس جفتی باب میل
تاس ومهرو تخته و نراد را هم می کنم
آنقدر خواهم تو را گایم که جانت در رود
مر طلب امداد کن، امداد را هم می کنم

دمت گرم. اینم چند بیت دیگش، از قلم افتاده بود

متشکرم از همکاریت حمید جان روحت پایدار شاد باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد