جک و اس ام اس

جدیدترین و به روزترین جکها

جک و اس ام اس

جدیدترین و به روزترین جکها

عمر و عاص های زمانه

                                        

 

نه برای احمدی نژاد ها ونه برای موسوی ها فقط  برای ایرانی ها  

 

سلام دوستای خوبم   :   

راستش امروز هر کاری کردم نتونستم بیام و پست جدیدو شبیه  

وبلاگ جوکر آپ کنم ،  نشد بیام برای خندیدن هرچند مطمئنم همه  

به خنده نیاز دارن اما این روزا …با اتفاقایی که افتاده با شهادت چندتا  

از  هموطنای عزیزمون واقعا نمیدونم چی بگم ابراز تاسف یا همدردی  

هیچ چیزیو تغییر نمیده چی باید گفت که چند نفر  بیگناه قربانیه قدرت  

طلبی و جاه طلبیه یک عده میشن که آدمایی که هیچ دخالتی در این   

امور نداشتن پاسوز تعصبات بیجا و منفعت طلبیه عده ای میشن حالا  

ما  باید با ترس از خودمون بپرسیم چه چیزی باعث میشه آدمایی که  

همه برای این سربلندیها زحمت کشیدن حالا مقابل هم بایستن

اینایی که عامل چنین آشوبهایی هستن نه تنها طرفدار موسوی   

نیستن که اصلا با اساسه اسلام و نظام مخالفن اینا کسایی هستن  

که برای ایران نجنگیدن ،  که با مال و جونشون ایران و نساختن وگرنه  

کدوم احمقی حاضره به مملکت خودش آسیب بزنه که مثلا مملکتشو  

بسازه ؟  چرا باید ایرانی کاری بکنه که اسرائیلی وحشی که خودش  

جنایاتش مظهر نژادپرستی هست ، که آمریکایی که خوشنت و  

سلطه جوییش باعث ریخته شدن خون میلیونها انسان شده بیاد  

درباره امنیت و دموکراسیه ایران به خودش جرآت اظهارنظر بده یا از  

آشوب تو کشور ما حمایت کنه یا بخواد برای سرنوشت ایران و ایرانی  

تصمیم بگیره اون آمریکایی که 8 سال خون جوونای ما رو ریخت حالا  

برای امنیت ایرانیا نگران باشه   

 پس غیرت ما کجاست پس ایرانی کو که نذاره کسی براش تعیین  

تکلیف کنه …  کجاست مرد ایرانی که از جونش برای حفظ ناموسش  

میگذشت که حالا باید دختر ایرانی زیر سنگ هموطنش خونی بشه  

که چرا چادر سرشه یا پسر ایرانی برای اینکه ریش داره باید از  

هموطنش کتک بخوره …. نه من باور نمیکنم کسی که چنین کاری   

میکنه حتی لحظه ای  به فکر آزادی و به فکر نگرانی برای ایران باشه،  

 من نمیپذیرم که چنین کسی حتی اسلام رو قبول داشته باشه چه  

برسه به آقای موسوی رو که خودش از اولین یاران امام در دوران   

انقلاب بوده نه ..اینا کسایی هستن که میخوان با ایجاد رخنه و تفرقه   

بین ما از آب گل آلود نهنگ شکار کنن این عمرو عاص های زمانه که  

شعار " الله اکبر " واژه مقدس اسلام رو تبدیل کردن به هزاران قران بر  

سر نیزه ها  … من که دارم آتیش میگیرم تو چه طور ایرانی ؟

 به احترام خون هموطنان بیگناهمون از جا بلند شیم و سکوت رو در  

مقابل بیگانهای دوست نما بشکنیم و یادمون باشه فرقی نداره رئیس  

جمهور کیه مهم اینه که ایرانی باشه که برای دفاع از ایران دستشو تو   

دست مردم بذاره و کسایی که ادعا میکنن نگران ایران هستن وقتشه  

نشون بدن نگرانی نباید برای ثروت ایران باشه باید برای جون ایرانی  

باشه برای ایرانی که با هم ساختیمش و نباید به خاطر هیچ چیزی  

دست از اصالتمون بکشیم

 ایرانی برای ایرانی سرفراز دستت را به من بده تا نذاریم دشمنان ما  

از  اختلاف سلیقه ها ما رو خورد کنن تبلیغ کنیم نه برای احمدی نژاد

ها و موسوی ها برای ایرانی ها    

  

 پست های انتخاباتی رو حذف کردم از این به بعد برای خودمون مینویسم برای ایران  

 

اختصاصی :

دوست گلم شما اول باید کمی تمرین نوشتن کنی ثانیا یادت باشه جوابتو دادم خانوم یا آقای با عرزه شما اگه وبلاگ وکامل خوونده بودی میفهمیدی با توهین به هم دیگه فقط داریم با آبروی خودمون بازی میکنیم جوابتو دادم که بدونی واسه ایرانی بودنت خیلی ارزش قائل شدم


 

 

 

 

ایرانی ، فقط برای ایران ، انتخابات تمام شده ، برای ایران بمانیم ، ایران سربلند ، سکوت برای شهدای ایران ، اتحاد ایرانی ها ، ایرانی بدون من و تو ایران ما ایران ایران ایران ایران ایران ایران ایرانی ، فقط برای ایران ، انتخابات تمام شده ، برای ایران بمانیم ، ایران سربلند ، سکوت برای شهدای ایران ، اتحاد ایرانی ها ، ایرانی بدون من و تو ایران ما ایران ایران ایران ایران ایران ایران ایرانی ، فقط برای ایران ، انتخابات تمام شده ، برای ایران بمانیم ، ایران سربلند ، سکوت برای شهدای ایران ، اتحاد ایرانی ها ، ایرانی بدون من و تو ایران ما ایران ایران ایران ایران ایران ایران  


الهی چه جوجوهای نازی

  

 

 

 

 

 

 اینم سری جدید اس ام اس ها شاد باشید که شادیه شما هدف ماست :   

اس ام اس های سری چهارم :      

 

 

 

www.jokeandsms.blogsky.com   

 

 

لوتی ترین اس ام اس سال 88 : سوراخ جورابتیم کوک بزن فنا شیم 

 

 

www.jokeandsms.blogsky.com  

 

 

بانک معتادین جوان به زودی قرعه کشی خواهد کرد  با  جوایز نفیسی شامل : 500 کیلو تریاک ، 100 دستگاه پیک نیک ، 200 عدد سیم سنجاق ، یک گاو صندوق پر از هروئین ، کمک هزینه خرید منقل و بافور ، 1 سفر تفریحی به زاهدان هر بست نئشه در هر روز 1 امتیاز    

  

                          www.jokeandsms.blogsky.com   

 رینوم سیت چیست !؟   

 

حرکتی استرتژیک از لر ها برای ندادن بدهی خود به طلبکار !!! 

  

www.jokeandsms.blogsky.com  

 

لره برای بار اول نماز میخونه  گاوش میمیره ، روز دوم نماز میخوونه الاغش میمیره ، روز سوم زنش میگه مرد پیاز نداریم لره میگه خدا شاهده پا میشم دو رکعت نمازم خرج تو میکنما ...!!!!  

 

www.jokeandsms.blogsky.com  

 

 

بچه کنار دریا به مامانش میگه مامان تو شرت اون آقاهه چیه ؟ مامانه میگه آقاهه واسه اینکه پولاش خیس نشه گذاشته تو شرتش ... بچه میگه پس چرا هر وقت به شما نگاه میکنه پولاش زیاد میشه 

 

www.jokeandsms.blogsky.com 

 

 

به ترکه میگن I love you  یعنی چی ؟ میگه یعنی بیا بکنمت میگن نه احمق یعنی دوستت دارم ترکه میگه آخرش که چی ؟ میکنیش دیگه

 

 

 

www.jokeandsms.blogsky.com 

 

 

تو قزوین برای اصلاح الگوی مصرف رو بچه ها مینویسن با نگاهی به آینده درست مصرف کنیم  

 

www.jokeandsms.blogsky.com 

 

به ترکه میگن خسته نباشی میگه گیرم باشم چه گهی میخوری   

 

 

www.jokeandsms.blogsky.com  

 

 

ترکه داشته با زنش حال میکرده زنه حشری میشه میگه قلی جون یه کم حرف بد بد بزن ترکه میگه ریدم تو دهنت   

 

 

www.jokeandsms.blogsky.com  

 

رشتیه به زنش میگه چرا انقدر دیر کردی میگه یه یارو افتاده بود دنبالم پدرسگ آروم راه میرفت   

 

 

www.jokeandsms.blogsky.com 

 

هواپیما داشته سقوط میکرده همه داشتن جیغ میزدن ترکه آروم نشسته بوده میگن چرا جیغ نمیزنی میگه مال بابام که نیست به تخمم سقوط کنه   

 

www.jokeandsms.blogsky.com 

 

رشتیه کتاب مینویسه اولش مینویسه " تقدیم به پدرم که بهترین دوست بابام بود " 

 

www.jokeandsms.blogsky. com  

 

حکیم قزوینی : پشت سر هر مردی مرد موفقتری هست    

 

www.jokeandsms.blogsky.com   

 

آدم در دو حالت ازدواج میکنه یا مغزش اندازه تخمشه یا تخمش اندازه مغزشه  

 

www.jokeandsms.blogsky.com 

 

ترکه کامپیوترشو میبره تعمیرگاه یارو میگه چه مشکلی داره ترکه میگه چند روز جا لیوانیش در نمیاد   

 

www.jokeandsms.blogsky.com  

 

ترکه ایدز میگیره میگه ای بابا دیگه آدم به کف دستشم نباید اعتماد کنه  

  

www.jokeandsms.blogsky.com  

 

قزوینیه میره توالت ک**و**ن   خودشو میبینه راست میکنه میگه بخواب بابا خودیه  

  

www.jokeandsms.blogsky.com  

 

به رشتیه میگن چندتا بچه داری میگه 5 تا میگن اسماشون چیه میگه : علی علی علی علی  علی ، میگن اینجوری میتوونی تشخیص بدی میگه آخه فرق داره علی ممدآقا داریم ، علی اکبر آقا داریم ، علی عباس آقا ... 

  

 

www.jokeandsms.blogsky.com 

 

 

* اینم قول میدم برای طرفدارای جومونگ دفعه دیگه یه عالمه عکس باحال آپ کنن که برن عشق کنن

، نیما دهقانی ، اصول انتخاباتی ، 22 خرداد ، انتخابات دهم

 

 

                       www.jokeandsms.blogsky.com  

www.jokeandsms.blogsky.com   

  


برخورد رفسنجانی با احمدی نژاد در مرقد امام

بچه ها همین الان یه عکس توووووووووووپ دستم رسید حیفم اومد نذارم براتوون  

 اینم برخورد امروز هاشمی رفسنجانی با احمدی نژاد در مرقد امام  

 

        

ای خدا مردم از خنده خدایی   

 

 

 

 

رفسنجانی ، احمدی نژاد ، مرقد امام ، مناظره احمدی نژاد و موسوی ، میرحسین موسوی ، هاشمی رفسنجانی ، عکس العمل رفسنجانی

رفسنجانی ، احمدی نژاد ، مرقد امام ، مناظره احمدی نژاد و موسوی ، میرحسین موسوی ، هاشمی رفسنجانی ، عکس العمل رفسنجانی

رفسنجانی ، احمدی نژاد ، مرقد امام ، مناظره احمدی نژاد و موسوی ، میرحسین موسوی ، هاشمی رفسنجانی ، عکس العمل رفسنجانی

رفسنجانی ، احمدی نژاد ، مرقد امام ، مناظره احمدی نژاد و موسوی ، میرحسین موسوی ، هاشمی رفسنجانی ، عکس العمل رفسنجانی

عکسای جالب

براتوون یه سری عکس بسیار بسیار جالب گذاشتم که برای دیدنشون باید برید به ادامه مطالب  ... زندگی کنید با این عکسا

 

برید و حالشو ببرید و نظرووو هم ....  یادتون نره

 

 

 

ادامه مطلب ...

اس ام اس عاشقانه

برای این سری یه عالمه اس ام اس عشقولانه براتون ردیف کردم امیدوارم خوشتون بیاد و البته  ما رو با نظراتتون مسرور کنید  

 

 

وای چه شود اگر شبی بر لب من نهی لبی تا به لب تو بسپرم جان به لب رسیده را

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

بوسه یعنی لذت دل دادگی.....بوسه یعنی لذت از شب لذت از دیوانگی....بوسه یعنی حس خوبه طعم عشق......طعم شیرینی به رنگ سادگی.......بوسه یعنی اغازی برایه ما شدن.......لحظه ای با دلبری تنها شدن.......بوسه سر فصله کتاب عاشقی.....بوسه رمز وارد دلها شدن....بوسه اتش می زند بر جسم و جان.......بوسه یعنی عشق من با من  بمان

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

به دریا بزن عاشقت میشوم / حقیرم ولی لایقت میشوم / من عاشق شدن را بلد نیستم / تو یادم بده عاشقت میشوم

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

خاطرم نیست تو از بارانی یا که از نسل نسیم .. هرچه هستی گذارا نیست خیالت .. یادت ... فقط آهسته     بگو با دلم میمانی ؟

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

دلم برای دیدنت چه شاعرانه لک زده ... بلور قلب کوچکم ز دوریت ترک زده

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

شیشه دل را شکستن احتیاجش سنگ نیست .. این دل ما را نگاهی سرد پر پر میکند ( الههههههههههههی )

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

به غم کسی اسیرم که زمن خبر ندارد عجب از محبت من که در او اثر ندارد غلط است هرکه گوید دل به دل راه دارد دل من زغصه خون شد دل او خبر ندارد

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

وقتی دلم تنگه برات سنگه دلت سنگه دلت

میرم و میشنوم یه روز تنگه دلت تنگه دلت

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

لاک پشتها هم عاشق میشن اما تحمل درد عشق براشون آسونتره اخه عشقشون آروم آروم ترکشون میکنه

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

گفته بودم که اگر بوسه دهی توبه کنم که دگر باره از این گونه خطاها نکنم بوسه دادی و چو برخاست لبانت ز لبم توبه کردم که دگر توبه بیجا نکنم

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

تو را با تیشه عشقم میان مرمر قلبم تراشیدم پس از آن من تو را چون بت پرستیدم .. !!!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

هرگاه خدا تو را به لبه پرتگاه برد به او اعتماد کن زیرا یا میخواهد تو را از پشت بگیرد و یا میخواهد به تو پرواز را بیاموزد

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

دیرگاهیست که تنها شده ام / قصه غربت صحرا شده ام / وسعت درد  فقط سهم من است / باز هم قسمت غها شده ام / دیگر آیینه ز من بیخبر است / که اسیر شب یلدا شده ام / من که بیتاب شقایق بودم / همدم سردیه یخها شده ام / کاش چشمان مرا خاک کنید / تا نبینم که چه تنها شدهام

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

اس ام اس لاتی :

دم هرچی رفیقه گرم کمر هرچی نارفیقه خم روی هرچی بیمرامه کم برای دشمنات آرزوی زلزله بم زیر چشماشون همیشه نم ایشاالله نبینی غم

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

یکی بود یکی نبود زیر این سقف کبود یه غریبه آشنا دل و جونمو ربود اونجوری نگام نکن گل یاس مهربون اون غریبه خودتی همیشه با من بمون

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

باید فراموشت کنم چندیست تمرین میکنم / من میتوانم ، میشود،  آرام تلقین میکنم / کم کم ز یادم میروی این روزگار و رسم اوست / این جمله را باتلخی اش صد بار تضمین میکنم

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

بوسه ابتکاریست از طبیعت برای وقتی احساس در کلام نمیگنجد

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

یه دنیا فدای هرچی دل مهربونه ، یه دل فدای هرکی این اس ام اس و میخوونه

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

Lim (x)= love

X --à u

               

           X = I باشرط   

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

ساقیا باز خماریم به جامی بنواز ، خاطر خسته ما را به سلامی بنواز ، گر میسر نشود بگذری از کوچه ما ، گاه گاهی دل ما را به پیامی بنواز

( اینو یه دوستی فرستاده بود که خیلی دوستش دارم )

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زمانی فراموشت خواهم کرد

عقلم خاموش ، نفسم قطع ، روحم در آسمان ، تنم زیر خاک

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

با همه بی سر و سامانیم آمده ام تا تو بسوزانیم / آمده ام با عطش سالها تا تو کمی عشق بنوشانیم / آمده ام بلکه نگاهم کنی عاشق آن لحظه طوفانی ام / حرف بزن ابر مرا باز کن دیر زمانیست که بارانی ام / حرف بزن حرف بزن سالهاست  تشنه یک صحبت طولانی ام

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

УÃT

به زبان باستانی نوشتم دوستت دارم فکرشو بکن از اون قدیما دوست داشتم

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

نگاهم کن که من محتاج آن چشمان دلتنگم بگو با من دوباره راز مستی را که من بی تو به یک دنیا شقایق دل نمیبندم

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

تب میکند بدون تو احساس پاک عشق جز تو چه کس نگاه مرا ناز میکند ؟ جز تو چه کس کنار دلم مینشیند و روح مرا روانه پرواز میکند

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

دل هرچه میکند همه ی آن برای تو ، قلب مرا که برده ای و رفته ام ز دست ، قلب تمام عشق پرستان فدای تو ...

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

من ساده و بیرنگم / من عاشق دلتنگم
صد بار بزن قطع کن / من عاشق تک زنگم !

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

www.jokeandsms.blogsky.com