جک و اس ام اس

جدیدترین و به روزترین جکها

جک و اس ام اس

جدیدترین و به روزترین جکها

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

 

سلاااااااااااااام و صد تا سلام به همه برو بچ گلم خوبین ؟ اس ام اس های عاشقانه از نوع بهترینش تقدیم شما بخوونید حال کنید نظر یادتون نره که کم لطفی میکنید اگر نظر ندید


 

اس ام اس های عاشقانه  

: نخواهم کشت دل را ، از چه باید بگذرم از تو ؟

 سراسر باده ی عشقم ، سراپا ساغرم از تو شهامت می کنم اما ، نه در ترکت عزیز دل نمی گردد دمی حتی ، جدایی باورم از تو،  منم از سر گذشته آب تر ، غرق در  این اقرار به زخم عشق خون گشته تمام پیکرم از تو 

 

 

 هر که خوبی کرد زجرش میدهند هر که زشتی کرد اجرش میدهند

 باستان کاران تبانی کرده اند عشق را هم باستانی کرده اند هرچه انسانها طلایی تر شدند عشق ها هم مومیایی تر شدند

 اندک اندک عشق بازان کم شدند  نسلی از بیگانگان آدم شدند  

 

 

شاه نشین قلب من تکیگه خیال توست گرچه دورم ز برت اما دلم به یاد توست 

 

شبها چراغ دلتو روشن بذار تا فرشته ها راه پاکی و گم نکنن شبهای بی فرشته سنگین میگذرد مثل روزهای بی تو  

 

گاه سکوت یک دوست معجزه میکند و تو می آموزی که همیشه بودن در فریاد نیست 

 

نگاهی گرم بر یاس کردم / تو را در برگ گل احساس کردم / خلاصه در کلاس ناز چشمت / دو واحد عاشقی را پاس کردم 

 

چند روزیست حال دل من دیدنیست حال من از این و آن پرسیدنیست

گاه بر روی زمین زل میزنم گاه بر حافظ تفال میزنم

حافظ دیوانه فالم را گرفت یک غزل آمد که حالم را گرفت

ما ز یاران چشم یاری داشتیم خود غلط بود آنچه میپنداشتیم 

 

زندگی کن ولی اسیر نشو عاشق شو ولی دیوونه نشو دوستت دارم ولی لوس نشو 

 

از آسمان تا زمین راهی نیست اگر تو ماه باشی و من برکه کوچک آب  

صدجام اگر آرند یکبار کند مستم / یکبار نگاه تو صد بار کند مستم 

 

یک بوسه ز لبهای تو در خواب گرفتم گویی که گل از غنچه مهتاب گرفتم هرگز نتوانی که زمن دور بمانی من عکس تو را در دل خود قاب گرفتم 

 

خداحافظ برای تو رهایی بود برای من غم تلخ جدایی بود

خداحافظ طلوع تو غروب من  خداحافظ تو ای محبوب خوب من 

 

نه در این تنهایی دگر هم نفسی نیست ما تجربه کردیم کسی یار کسی نیست 

 

وای چه شود اگر شبی بر لب من نهی لبی تا به لب تو بسپرم جان به لب رسیده را 

 

در چهار دیواری دنیا :

عشق ابدیست

غم رفتنیست

خاطره ماندنیست

در ضمن گیرنده ای اس ام اس دوست داشتنیست 

 

از گلشن گلها به گلستان چه نویسم ؟ من نیز غریبم به غریبان چه نویسم ؟ ترسم که قلم شعله کند صفحه بسوزد با این دل تنگم به عزیزم چه نویسم؟ 

 

   

آپ دفعه بعد با حالترین عکسها از فیلم هری پاتر و شاهزاده دورگه منتظر باشید


اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس send2all،  اس ام غمگین و احساسی ، اس ام اس عاشقانه ، جدیدترین اس ام اس های عاشقانه ، اس ام اس عاشقانه جدید اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس send2all،  اس ام غمگین و احساسی ، اس ام اس عاشقانه ، جدیدترین اس ام اس های عاشقانه ، اس ام اس عاشقانه جدید

اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس send2all،  اس ام غمگین و احساسی ، اس ام اس عاشقانه ، جدیدترین اس ام اس های عاشقانه ، اس ام اس عاشقانه جدید

اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس send2all،  اس ام غمگین و احساسی ، اس ام اس عاشقانه ، جدیدترین اس ام اس های عاشقانه ، اس ام اس عاشقانه جدید