جک و اس ام اس

جدیدترین و به روزترین جکها

جک و اس ام اس

جدیدترین و به روزترین جکها

مطالب طنز در حد تیم ملی

سلاااااااااااااااااااااام به بروبچ عزیز دوستان گرامی و منتقدان عصبانی با آرزوی قبولی همه دوستان در کنکور سراسری و دانشگاه آزاد

 این روزا شدیدا درگیر امتحانا بودم جوری که اصلا نرسیدم  بیام آپ کنم حالا شما کم لطفی کردین نظر ندادید من از رو نرفته و بازم آپ میکنم

برای آپ ایندفعه چندتا مطلب طنز گذاشتم اولی با موضوع  " نامه ای به پدر "  با اینکه قدیمیه و

با اینکه خاطره آدم گندی و برام زنده میکنه اما جالبه بخوونید تا برسیم به بعدی :

نامه ای به پدر

پدر در حال رد شدن از کنار اتاق خواب پسرش بود، با تعجب دید که تخت خواب کاملاً مرتب و

همه چیز جمع و جور شده. یک پاکت هم به روی بالش گذاشته شده و روش نوشته بود «پدر». با

بدترین پیش داوری های ذهنی پاکت رو باز کرد و با دستان لرزان نامه رو خوند :

پدر عزیزم،


با اندوه و افسوس فراوان برایت می نویسم. من مجبور بودم با دوست دختر جدیدم فرار کنم، چون می خواستم جلوی یک رویارویی با مادر و تو رو بگیرم. من احساسات واقعی رو با Stacy پیدا کردم، او واقعاً معرکه است، اما می دونستم که تو اون رو نخواهی پذیرفت، به خاطر تیزبینی هاش، خالکوبی هاش ، لباسهای تنگ موتور سواریش و به خاطر اینکه سنش از من خیلی بیشتره. اما فقط احساسات نیست، پدر. اون حامله است. Stacy به من گفت ما می تونیم شاد و خوشبخت بشیم. اون یک تریلی توی جنگل داره و کُلی هیزم برای تمام زمستون. ما یک رؤیای مشترک داریم برای داشتن تعداد زیادی بچه. Stacy چشمان من رو به روی حقیقت باز کرد که ماریجوانا واقعاً به کسی صدمه نمی زنه. ما اون رو برای خودمون می کاریم، و برای تجارت با کمک آدمای دیگه ای که توی مزرعه هستن، برای تمام کوکائینها و اکستازیهایی که می خوایم. در ضمن، دعا می کنیم که علم بتونه درمانی برای ایدز پیدا کنه، و Stacy بهتر بشه. اون لیاقتش رو داره. نگران نباش پدر، من 15 سالمه، و می دونم چطور از خودم مراقبت کنم. یک روز، مطمئنم که برای دیدارتون بر می گردیم، اونوقت تو می تونی نوه های زیادت رو ببینی.با عشق،
پسرت،
John

پاورقی : پدر، هیچ کدوم از جریانات بالا واقعی نیست، من بالا هستم تو خونه Tommy. فقط می خواستم بهت یادآوری کنم که در دنیا چیزهای بدتری هم هست نسبت به کارنامه مدرسه که روی میزمه. دوسِت دارم! هروقت برای اومدن به خونه امن بود، بهم زنگ بزن.

 

درس خووندن به روش پسر ها مخصوص شبهای فلاکت بار امتحان

پسر ها: یا درس نمی خونند یا وقتی می خواند بخونند باید حسش بیاد. وقتی حسش میاد که شب امتحانه ... یه کم که درس خوندند یه موردی پیش میاد و بهش خیره می شوند و به یه چیزی فکر می کنند بعد انگار که درس خوندند بلند میشند میرن استراحت می کنند بعد از یک ساعت استراحت دوباره میرند میشینند فکر می کنند . وقتی فکرشون تموم شد کتاب را ورق میزنند یه کم براندازش میکنند وزنش می کنند استخاره می کنند برای خودشون تقسیمش می کنند میگند تا ساعت فلان اینقدر می خونم تا ساعت فلان اینقدر بعد میرن استراحت کنند

حین استراحت حسشون تموم میشه حال ندارند برند بخونند ولی چون می دونند فردا امتحان دارند پا میشند میرند سر کتابشون. همینجور که می خونند هیچی حالیشون نیست چون جای دیگه فکر می کنند(لازم به ذکر است که هیچ وقت در هیچ موقعیتی فکر نمی کنند فقط موقع درس خوندن فکرشون میاد) بعد از نیم ساعت دوباره میرن استراحت، بعد سه ربع استراحت می بینند خیلی دیر شده .دوباره میرنند درس بخونند این بار می خونند یه چیزایی هم یاد میگیرند ولی چیزایی که یاد نمی گیرند را میذارند که فردا از دوستاش بپرسند یه کم به معلمشون فحش میدند می گند اینارو درس نداده

اینم یه مطلب جالب که مریم برام فرستاده بود دسته مریم عزیزم درد نکنه

رستم نامه :

شنیدم که رستم فلان کاره بود (جنگجو) ، فلان جای ایشان کمی پاره بود (آرنج) ، دو دستش همیشه فلان جاش بود(کمر) ، فلان چیز او تا نوک پاش بود ( شمشیر) چو راه فلانش همی تنگ بود(حوصله) فلان با فلانش سر جنگ بود( عقل و احساس) ، چو رستم فلانش همی راست بود ( عزم و اراده  ) ، فلان کردنش خوردن ماست بود(جنگ)

و آخری هم یه طنز خیلی جالب  " قایم موشک دانشمندان "

یه روز دانشمندا داشتن با هم قایم موشک بازی می کردن. انیشتن چشم می ذاره و نیوتن میره پشت سر انیشتن یه مربع به ضلع یک متر می کشه و توی اون مربع می ایسته! وقتی شمارش انیشتن تموم میشه بر می گرده و نیوتن رو می بینه! میگه: نیوتن! سوک سوک! نیوتن میگه: من نیوتن نیستم! الان ثابت می کنم! مساحت این مربع 1 متر در 1 متر میشه 1 متر مربع و من هم که روی این مربع ایستادم! بنابراین نیوتن بر متر مربع میشه پاسکال

میدونم حال کردین و کلی خندیدین پس معرفت داشته باشین و با نظراتتون ما رو خوشحال کنید

 تا جمعه اس ام اس های مخصوص ماه رمضون رو براتون آپ  میکنم

 نماز و روزه های همه قبول باشه منم دعا کنید

تا جمعه

مطالب طنز، نامه به پدر ، رستم نامه ، قایم موشک دانشمندان ،  مطالب خنده دار ، جک و اس ام اس های روز ، جک جدید ، اس ام اس جدید ، جدیدترین مطالب طنز ، جدیدترین اس ام اس ها ، مطالب طنز، نامه به پدر ، مطالب خنده دار ، جک و اس ام اس های ا مطالب طنز، نامه به پدر ، رستم نامه ، قایم موشک دانشمندان ،  مطالب خنده دار ، جک و اس ام اس های روز ، جک جدید ، اس ام اس جدید ، جدیدترین مطالب طنز ، جدیدترین اس ام اس ها ، مطالب طنز، نامه به پدر ، مطالب خنده دار ، جک و اس ام اس های روز ، جک جدید ، اس ام اس جدید ، جدیدترین مطالب طنز ، ، نامه به پدر ، رستم نامه ، قایم موشک دانشمندان، نامه به پدر ، رستم نامه ، قایم موشک دانشمندان جدیدترین اس ام اس ها ، مطالب طنز، نامه به پدر ، مطالب خنده دار ، جک و اس ام اس های روز ، جک جدید ، اس ام اس جدید ، جدیدترین مطالب طنز ، جدیدترین اس ام اس ها ، مطالب طنز، نامه به پدر ، مطالب خنده دار ، جک و اس ام اس های روز ، جک جدید ، اس ام اس جدید ، جدیدترین مطالب طنز ، جدیدترین اس ام اس ها،

نظرات 7 + ارسال نظر
شیما جمعه 6 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 02:25 ق.ظ

خوب بود.ولی دفه قبلیه باحال تر بود.وای من سر اون جک "ترکه میره سلمونی..." کلی خندیدم ولی واسه هرکی با شوقو ذوق تعریف کردم گفت تکراریه.ولی خودم به شخصه یه عالمه خندیدم.مرسی.

مینا یکشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 10:34 ب.ظ http://rozegare-eshgh.blogsky.com

سلام. خیلی خوب بودند. ممنوووووووووون!
مردم از خنده...از همه باحالتر رستم نامه بود...که فکر و انحراف میداد به کلمات بی ناموسی... ایشالا همیشه لبت خندان باشه... راستی امتحانا چطور گذشت...؟

من هم آپم...با یه شعر جدید....بیای خوشحال میشم.

شیما پنج‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:11 ق.ظ

پس چرا آپ نمیکنی؟!!!!!!!

شیما جون به زودی زود آپ میشم با مطالب جدید ، عکسای جدید و امیدوارم لذت ببری از همشون ، متشکرم که منو تنها نمیذاری گلم

مینا شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:54 ق.ظ http://rozegare-eshgh.blogsky.com

سلام
____________**__**_____* __________
___________***_*__*_____* _________
__________****_____**___****** ____
_________*****______**_*______** __
________*****_______**________*_**
________*****_______*_______* _____
________******_____*_______* ______
_________******____*______* _______
__________********_______* ________
__***_________**______** __________
__******_________*_* __ من آپم عزیزم___
*******__________** _______________
_*******_________* ________________
___***___*_______** _______________
___________*_____*__* _____________
_______****_*___* _________________
_____******__*_** ___ من آپم عزیزم____
____*******___** __________________
____*****______*_________________
____**_________* ____منتظرتم ________
_____*_________* __________________
_____________*_* ____بیا که با آمدنت ___
______________** __________________
______________* یه دنیا خوشحالم میکنی__

بابانوئل چهارشنبه 6 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 07:41 ب.ظ http://www.parisan.blogsky.com

سلام به گل همیشه بهار پائیز جوکر عزیز! حال شما چطوره؟ میگ شاید ناف تو با جک بریدن....شوخی بود! راستی نکنه مارو فراموش کردی؟...... یه هدیه برات دارم بیا وبلاگم دانلودش کن. بای

آرمین دوشنبه 15 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 02:15 ب.ظ http://arminfar.blogfa.com

سلام واقعا کلی خندیدم و حاللللللللللللللللل کردم
وبلاگ قشنگی داری ممنون میشم اگه بهم سربزنی و تو هم نظرتو بگی
راستی اگه دوست داشتی منو بلینک بعدش بهم خبر بده تا منم بلینکمت
ممنوم

فاطمه سه‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:12 ب.ظ

خنده دار ترینش فلان وفلان رستم بود ای وای الان آخر رمضونه من چه قدر دیر دیدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد