جک و اس ام اس

جدیدترین و به روزترین جکها

جک و اس ام اس

جدیدترین و به روزترین جکها

عمر و عاص های زمانه

                                        

 

نه برای احمدی نژاد ها ونه برای موسوی ها فقط  برای ایرانی ها  

 

سلام دوستای خوبم   :   

راستش امروز هر کاری کردم نتونستم بیام و پست جدیدو شبیه  

وبلاگ جوکر آپ کنم ،  نشد بیام برای خندیدن هرچند مطمئنم همه  

به خنده نیاز دارن اما این روزا …با اتفاقایی که افتاده با شهادت چندتا  

از  هموطنای عزیزمون واقعا نمیدونم چی بگم ابراز تاسف یا همدردی  

هیچ چیزیو تغییر نمیده چی باید گفت که چند نفر  بیگناه قربانیه قدرت  

طلبی و جاه طلبیه یک عده میشن که آدمایی که هیچ دخالتی در این   

امور نداشتن پاسوز تعصبات بیجا و منفعت طلبیه عده ای میشن حالا  

ما  باید با ترس از خودمون بپرسیم چه چیزی باعث میشه آدمایی که  

همه برای این سربلندیها زحمت کشیدن حالا مقابل هم بایستن

اینایی که عامل چنین آشوبهایی هستن نه تنها طرفدار موسوی   

نیستن که اصلا با اساسه اسلام و نظام مخالفن اینا کسایی هستن  

که برای ایران نجنگیدن ،  که با مال و جونشون ایران و نساختن وگرنه  

کدوم احمقی حاضره به مملکت خودش آسیب بزنه که مثلا مملکتشو  

بسازه ؟  چرا باید ایرانی کاری بکنه که اسرائیلی وحشی که خودش  

جنایاتش مظهر نژادپرستی هست ، که آمریکایی که خوشنت و  

سلطه جوییش باعث ریخته شدن خون میلیونها انسان شده بیاد  

درباره امنیت و دموکراسیه ایران به خودش جرآت اظهارنظر بده یا از  

آشوب تو کشور ما حمایت کنه یا بخواد برای سرنوشت ایران و ایرانی  

تصمیم بگیره اون آمریکایی که 8 سال خون جوونای ما رو ریخت حالا  

برای امنیت ایرانیا نگران باشه   

 پس غیرت ما کجاست پس ایرانی کو که نذاره کسی براش تعیین  

تکلیف کنه …  کجاست مرد ایرانی که از جونش برای حفظ ناموسش  

میگذشت که حالا باید دختر ایرانی زیر سنگ هموطنش خونی بشه  

که چرا چادر سرشه یا پسر ایرانی برای اینکه ریش داره باید از  

هموطنش کتک بخوره …. نه من باور نمیکنم کسی که چنین کاری   

میکنه حتی لحظه ای  به فکر آزادی و به فکر نگرانی برای ایران باشه،  

 من نمیپذیرم که چنین کسی حتی اسلام رو قبول داشته باشه چه  

برسه به آقای موسوی رو که خودش از اولین یاران امام در دوران   

انقلاب بوده نه ..اینا کسایی هستن که میخوان با ایجاد رخنه و تفرقه   

بین ما از آب گل آلود نهنگ شکار کنن این عمرو عاص های زمانه که  

شعار " الله اکبر " واژه مقدس اسلام رو تبدیل کردن به هزاران قران بر  

سر نیزه ها  … من که دارم آتیش میگیرم تو چه طور ایرانی ؟

 به احترام خون هموطنان بیگناهمون از جا بلند شیم و سکوت رو در  

مقابل بیگانهای دوست نما بشکنیم و یادمون باشه فرقی نداره رئیس  

جمهور کیه مهم اینه که ایرانی باشه که برای دفاع از ایران دستشو تو   

دست مردم بذاره و کسایی که ادعا میکنن نگران ایران هستن وقتشه  

نشون بدن نگرانی نباید برای ثروت ایران باشه باید برای جون ایرانی  

باشه برای ایرانی که با هم ساختیمش و نباید به خاطر هیچ چیزی  

دست از اصالتمون بکشیم

 ایرانی برای ایرانی سرفراز دستت را به من بده تا نذاریم دشمنان ما  

از  اختلاف سلیقه ها ما رو خورد کنن تبلیغ کنیم نه برای احمدی نژاد

ها و موسوی ها برای ایرانی ها    

  

 پست های انتخاباتی رو حذف کردم از این به بعد برای خودمون مینویسم برای ایران  

 

اختصاصی :

دوست گلم شما اول باید کمی تمرین نوشتن کنی ثانیا یادت باشه جوابتو دادم خانوم یا آقای با عرزه شما اگه وبلاگ وکامل خوونده بودی میفهمیدی با توهین به هم دیگه فقط داریم با آبروی خودمون بازی میکنیم جوابتو دادم که بدونی واسه ایرانی بودنت خیلی ارزش قائل شدم


 

 

 

 

ایرانی ، فقط برای ایران ، انتخابات تمام شده ، برای ایران بمانیم ، ایران سربلند ، سکوت برای شهدای ایران ، اتحاد ایرانی ها ، ایرانی بدون من و تو ایران ما ایران ایران ایران ایران ایران ایران ایرانی ، فقط برای ایران ، انتخابات تمام شده ، برای ایران بمانیم ، ایران سربلند ، سکوت برای شهدای ایران ، اتحاد ایرانی ها ، ایرانی بدون من و تو ایران ما ایران ایران ایران ایران ایران ایران ایرانی ، فقط برای ایران ، انتخابات تمام شده ، برای ایران بمانیم ، ایران سربلند ، سکوت برای شهدای ایران ، اتحاد ایرانی ها ، ایرانی بدون من و تو ایران ما ایران ایران ایران ایران ایران ایران  


نظرات 14 + ارسال نظر
مهدی جمعه 29 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:56 ب.ظ http://fa.chonoo.com

سلام،
اگر دوست داری از امکانات بیشتری استفاده کنید، از تکنولوژی روز در بلاگ خود بهره برید و آن را به سایت تبدیل کنید، به سایت زیر مراجعه کنید.
http://fa.chonoo.com
این سایت به غیر از امکانات پایه، امکاناتی از قبیل نظرسنجی برای مطالب، ارزیابی مطالب، عضویت برای سایت خویش، گالری تصاویر، آپلود فایل، ایجاد شناسنامه برای کاربران، صندوق پیام در به مانند GMail برای ارتباط بین کاربران، شمارنده‌ای در قدرت GoogleAnalytics و انجمن گفتگو را به رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد.
از اینکه یک بار از این سیستم استفاده می‌کنید، ممنون.
موفق باشی...

ایران دوست شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:24 ق.ظ

دمت گرم که انقدر با انصافی جوکر خدایی باهات حال کردم خیلی کار درستی موفق باشی

یه شهروند شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:27 ق.ظ

تو معلومه کدوم طرفی هستی یه روز میگی موسوی و یه روز دیگه .. حقیقتا باهات موافقم تو درست میگی اما آخه تا کی باید تحمل کنیم و دم نزنیم تا کی به اسم دموکراسی هر بلایی سرمون بیاد

پریسا شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:29 ق.ظ http://mitso.blogsky.com

سلام ببین وبلاگ خیلی جالبی داری امیدوارم موفق و پیروز باشی

دوست داشتی به من سر بزن آپم

دانشجو شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:31 ق.ظ

برای دست به قلمت باید بهت ۲۰ داد ولی اینا که میگی شعاره یا واقعا بهشون عقیده داری ؟ ما ایرانیا متخصص شعار دادنیم
ولی با این همه ایول پسر از اینکه جونا هستن که مثه تو فکر کننن خوشحالم پیروز باشی

آدمی که تو رو ضایع میکنه شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:32 ق.ظ

هر چی به تو میرینن فایده نداره نه ، از رو نمیری دکتر احمدی نژاد رای آورد برو بمیر که مجبور شدی از ترس همه پستاتو پاک کنی ریدی با شجاعتت ایرانی

ش ق ا ی ق شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:34 ق.ظ

خیلی زشته آدم به کسی به با شخصیتیه جوکر اهانت کنه واقعا بس نیست تا کی میخواید خودتونو مضحکه کنید واقعا باید از خودتون خجالت بکشید

یه دوست شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:39 ق.ظ

برای تبلیغات در وبلاگ و کسب درآمد مطمئن از اینترنت به لینک زیر مراجعه کنید

http://www.oxinads.com/?i=7411

جیگر طلا شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:45 ق.ظ http://www.khodeshe.mihanblog.com

با تمام جروبحث های حاضر من فکر میکنم جوکر حرف درستی میزنه چون اگر الان متحد نباشیم برای همیشه سرافکنده میشیم

جوکر جان من آپم خوشحالم میکنی سر بزنی به من

یک هموطن چهارشنبه 3 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:33 ق.ظ

سلام امیدوارم موفق و سر بلند باشی ایرانی

pix2pic چهارشنبه 3 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 07:40 ق.ظ http://pix2pic.blogsky.com

سلام عزیزم تبادل لینک میکنی؟
(بزرگترین گالری عکس pix2pic)من با این نام لینک کن
منتظرمااا>حتما بهم سربزن خوشحال میشم
من روزانه بیش از 200 عکس و پست تو وبلاگم میزارم
برای پیشرفت بهم نیاز داریم مگه نه؟؟!!!

مینا چهارشنبه 3 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 05:28 ب.ظ http://rozegare-eshgh.blogsky.com

سلام دوست عزیز! ممنونم که به من سر زدید. بخش نظر دهی عکسهای جومونگ غیر فعاله؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

مینا چهارشنبه 3 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 06:55 ب.ظ http://rozegare-eshgh.blogsky.com/

سلام! من آپم. با یه شعر جدید... منتظرتم....!

بابانوئل شنبه 6 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 04:45 ب.ظ http://www.parisan.blogsky.com

سلام. من همیشه تو وبگردی میام وبلاگت خیلی لذت میبرم. تو باید سیاست مدار میشدی ها خیلی زبون داری! هه هه هه ......بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد